Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde bir kadın, iddiaya göre 4 yaşındaki oğlunu kucağına alarak yaşadığı apartmanın 8'inci katından atladı. Olayda kadın hayatını kaybederken, ağır yaralanan çocuğun tedavisi sürüyor.

Olay, öğle saatlerinde Akkent Mahallesi'ndeki bir sitede meydana geldi. İddiaya göre Zeliha B. (32), birlikte yaşadığı 4 yaşındaki oğlu A.B.'yi kucağına alarak 8'inci kattaki evlerinden aşağı atladı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahalenin ardından anne ile oğlu Gaziantep Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı.

Zeliha B., hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Ağır yaralanan A.B.'nin tedavisinin devam ettiği öğrenildi.

Kadının cenazesi otopsi işlemleri için Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna kaldırılırken, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatıldı.

Not olarak; soruşturma tamamlanmadan "intihar etti" ya da "çocuğunu da aşağı attı" gibi kesin ifadeler kullanılmamalı, "iddiaya göre atladı" şeklindeki kullanım daha doğru ve hukuken daha güvenlidir.